Avatar billede calo2 Nybegynder
15. maj 2008 - 10:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprette 2 tabler ved siden af hinanden(word 2003)

Hej

Kan man oprette 2 stk. tabler ved siden af hinanden så de ikke hænger sammen?

Har siddet og prøvet en masse ting af men kan ikke få det til at virke. Den ene blir´ved med at hoppe op over den anden??? Kan ikke se nogen mulighed for at formatere tablen så den f.eks. ligger bag tekst osv. som jeg kan med billeder og lign.

Håber der er en som kan hjælpe mig med dette eller ligger ene med en skabelon.

På forhånd tak
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
15. maj 2008 - 10:25 #1
Du kan opdele dukumentet i to spalter, og lave en tabel i hver spalte.
15. maj 2008 - 10:34 #2
Opret en tabel med 1 række og 2 kolonner.
I den venstre celle indsætter du den ene tabel, og i den højre celle indsætter du den anden tabel.

Altså en tabel med 2 tabeller indsat. Det er den letteste måde at håndtere det på.
Avatar billede calo2 Nybegynder
15. maj 2008 - 10:45 #3
Hej begge to. Tak for hurtigt svar. Jeg valgte den sidste metode. Det spiller:-)

Tak og god dag
Avatar billede calo2 Nybegynder
15. maj 2008 - 10:46 #4
Skal I begge ha´ point?-eller er det kun sidste metode..? Prøvede lige begge af, men syntes bedst om den sidste så mit dok. blir´i en spalte.
15. maj 2008 - 12:20 #5
Det er dig, der suverænt bestemmer hvordan points tildeles.

Fint du kunne bruge løsningen.