Avatar billede bruger2004 Nybegynder
15. maj 2008 - 22:46 Der er 4 kommentarer

Cisco WS-C3560-24TS

Hej alle sammen,

Jeg sidder med lidt af et problem vores switch som altid bare har kørt driller lidt...

Det er ligesom om den er gået i baglås, den vil ikke acceptere det password vi har skrevet på et markat som sidder på den, Hvilket er 100% sikkert passer. omvendt vil den heller ikke lade mig recover password som cisco beskriver på deres site http://www.cisco.com/en/US/docs/switches/lan/catalyst3560/software/release/12.2_20_se/configuration/guide/swtrbl.html#wp1090048 da den siger der ingen filer er i flash... eller nogen andre steder for den sags skyld...

Jeg er meget bange for at den måske er mere eller mindre død, men kan det passe den sidder i de ideelle forhold og er kun lige 3 år gl.
Men hvordan er det med sådan nogle cisco produkter kan man lave en total reset, sådan den bliver som da den blev pakket ud fra fabrikken ?

På forhånd mange tak...
Avatar billede sameaim Nybegynder
16. maj 2008 - 08:17 #1
Er det via telnet, eller console du har prøvet?

Password Recovery,
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/switches/ps628/products_password_recovery09186a0080094184.shtml

Mht. levetiden, har jeg endnu ikke oplevet at en 3560 er brændt af - uden nogen påvirkende årsag.
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
16. maj 2008 - 16:59 #2
Jeg prøvede via console, men prøver da lige igen efter det link du skriver.
Avatar billede turboand Nybegynder
18. maj 2008 - 01:13 #3
Jeg har oplevet 3560 brænde af uden grund.. både døde interfaces og en helt død switch. Men ikke oftere end så mange andre modeller.

Når du er på consollen kan du vel se om konfigurationen stadig er der? Har du skrevet dir for at se hvad der ligger i flash? Hvis der ingen filer er så mangler din IOS også... har du haft den genstartet?

AND
Avatar billede bruger2004 Nybegynder
21. juni 2008 - 11:31 #4
hmm, ja hvis jeg laver en dir i flash er der ingen ting... det er ligesom om den er helt væk/tom...

mht til genstartet hvad mener du der? hvis det er taget strømmen og sat den i igen så ja mange gange gennem tiden...