Avatar billede vangster Nybegynder
18. maj 2008 - 21:58 Der er 7 kommentarer

Søger dårlig hjemmeside til opgave

Hej eksperter.
Jeg står og skal skrive en universitetsopgave i et formidlingsfag. Derfor søger jeg en hjemmeside hvor formidlingsniveauet er meget dårligt.

Opgaven består i at skrive et brev til ophaveren af hjemmesiden hvori jeg på didaktisk vis forklarer vedkommende hvordan han kan forbedre kommunikationen på hjemmesiden. Fokus vil være på tekstniveauet, men den grafiske opsætning og layout har også betydning.

Der er ét væsentligt kriterie til hjemmesiden jeg søger, og det er at den ikke må være kommerciel. Folk må altså ikke tjene penge på fx at sælge en service eller et produkt.

Jeg har selv kigget rundt på diverse foreningers hjemmesider og der er da også nogen interessante emner iblandt. Dog kunne det være rart at kigge på et større udvalg, så hvis nogen af jer kender til hjemmesider der opfylder mine krav til dårlig formidling, så vil det være en stor hjælp hvis I skriver dem her i tråden.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede g0t Nybegynder
20. maj 2008 - 13:06 #1
www.trif.dk <- tjek den evt i firefox
Avatar billede 47power Nybegynder
15. oktober 2008 - 23:24 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2008 - 23:28 #3
47power >> Hvordan kan du påstå at www.cybercity.dk ikke er kommerciel???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. oktober 2008 - 23:34 #4
http://www.badspa.dk/143-%C3%A5bningstider.htm  - det er ikke synligt i dag, men det er sket at svømmehallen har haft de normale åbningstider stående på siden med åbningstider, hvilket jo er meget normalt, men at man skulle trykke på "Aktuel info - se her", for at se ændringer fra det normale, fx at det en bestemt dag er (unormalt) lukket.
Avatar billede DutyProz12 Praktikant
21. november 2016 - 09:29 #5
Avatar billede PET123 Praktikant
30. maj 2017 - 22:01 #6
Avatar billede store-morten Ekspert
31. maj 2017 - 01:16 #7
Tror 'vangster' er færdig med sin universitetsopgave i et formidlingsfag på de 9 år der er gået :-)