Avatar billede bandenolsen Nybegynder
21. maj 2008 - 07:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

konfiguering og opsætning af Typo3 CMS

skal lave website i Typo3 - har dog brug for hjælp til at få typo3 til at virke .... Typo3 er downloadet men det sættes op så der kan laves sider og menuer mv. Søger person som kan lave denne installation færdig.
Avatar billede bandenolsen Nybegynder
21. maj 2008 - 07:36 #1
læs også mit spm om typo3 http://www.eksperten.dk/spm/824501
Avatar billede spliid Nybegynder
21. maj 2008 - 09:39 #2
Jeg kan hjælpe. Prisen er 300 kr/timen + moms.

mail: spliid (at) dotnetudvikler.dk

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen
.NET udvikler
http://www.dotnetudvikler.dk
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. maj 2008 - 10:41 #3
Med plone behøver du ikke hjælp til dette , da det altsammnen kan gøres
med det samme i default opsætningen.
Avatar billede bandenolsen Nybegynder
21. maj 2008 - 18:47 #4
Til Bauerdata :hvad er plone ?
Til spliid : hvor mange timer vil du skulle bruge?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. maj 2008 - 23:06 #5
Avatar billede spliid Nybegynder
22. maj 2008 - 00:21 #6
opgave løst :-)
Avatar billede bandenolsen Nybegynder
22. maj 2008 - 02:53 #7
kan fortsat ikke logge ind....send venligst mail med svar på de spm jeg har sendt?
Bør jeg skifte webhotel ? kan image magic installeres på mit webhotel ?
Avatar billede bandenolsen Nybegynder
29. maj 2008 - 20:37 #8
opgaven er løst. Tak til Spliid som skal roses for hurtig assistance. Nu er Typo3 Core delen installeret. Dvs grund cms delen. Jeg har dog problemer med at installere div extensions. Venligst skriv til mig og svar på mine andre spørgsmål.