Avatar billede Hans Frederik Novice
30. maj 2008 - 17:56 Der er 1 løsning

"Clean up by name" på skrivebord skal flytte 'trash' før andet.

Hej

Jeg bruger Ubuntu 8.04 og kunne godt tænke mig at når man trykker "Clean up by name" så bliver elementerne sorteret på følgende måde:

Computer
Network Server
'Whatever Mounted disks there might be'
Trash
Alt andet

Den eneste komponent, der ikke opfører sig som den skal er trash. Den placerer sig blot alfabetisk som et 'alt andet' element. Hvordan ændrer jeg dette, så Trash altid placeres som beskrevet ovenfor?

På forhånd tak!
Avatar billede Hans Frederik Novice
06. august 2010 - 04:01 #1
Lukker