Avatar billede faroeboy Nybegynder
08. juni 2008 - 14:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Identificering af internettet

Jeg har en bærbar Dell inspiron 1521 med Vista Home Basic, hvor jeg kobler mig på en trådløs router, og det går fint med at få forbindelse til routeren.
God signalstyrke og alt ser normalt ud, men på nettet kommer jeg ikke.
Den siger, at der ikke er identificeret noget net, og så skal den til at fejlfinde og det har jeg prøvet 1000 gange oh nej lige lidt hjælper det.
Hvad kan der være sket, da det har fungeret, og den er kun 1/2 år gammel?
Det er sket mens min søn har brugt den ( han er 22 år)men han har ikke gjort noget siger han, men men mon ikke.
Det ville glæde mig rigtigt meget hvis nogen gad hjælpe OS to.
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. juni 2008 - 16:28 #1
Prøv at slukke routeren og modem i mindst 10 - 15 sekunder. Tænd først for modem, og dernæst for router.

Det løser af og til sådanne problemer.

Hvad siger den når du lader Vista fejlfinde ?
Den kommer oftest med forslag til udbedring.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
08. juni 2008 - 17:01 #2
Den har 3 forslag, intet af dem afhjælper problemet.
Der er iøvrigt to andre pc´ere som kører på samme router, en trådløs og en via kabel.
Well jeg prøver lige at slukke for routeren.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
08. juni 2008 - 17:11 #3
Puha så var den der, utroligt, men uden at slukke for routeren, men den er forbundet via kabel nu. (det fungerede heller ikke)
Jeg skal erkende jeg har været og pillet ved indstillinger og IKKE genstartet, helst var det en fejl af mig. Men jeg har prøvet mange gange og genstartet mange gange, bare ikke ramt plet. Så når jeg nu startede op igen satte jeg kabel til og uupss så var den der.
Du skal have tak for din interesse, jeg kan måske få hjælp en anden gang.
Avatar billede faroeboy Nybegynder
08. juni 2008 - 17:13 #4
Jeg lukker det her spørgsmål