Avatar billede futurefreak Nybegynder
11. juni 2008 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Backup af SMF database

Hej E.

Vi har et SMF forum på vores webhotel og fordi vores side nu for 2. gang er blevet hacket, og efterfølgende sat offline pga. spammisbrug fordi den hacker har lagt et script ind, så skal vi nok flytte til noget bedre og mere sikkert.

Men vi har dette SMF forum som er MYSQL baseret og hvordan kan jeg nu få fat i den database og få hentet det hele ned på min gene maskine, så jeg kan uploade det senere på en ny server?

Det gøres jo ikke med FTP - og jeg ved der er noget phpmyadmin på webhotellet.

Kan I hjælpe? Har ingen forstand på det.

Vh
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2008 - 15:09 #1
Log ind i PHPmyadmin -> Eksport
Avatar billede leif Seniormester
11. juni 2008 - 15:09 #2
Bedre og mere sikkert..... Hvis hackeren udnytter et sikkerhedshul i jeres kode vil et nyt webhotel ikke løse problemet.