Avatar billede gulkings Nybegynder
17. juni 2008 - 12:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Check størrelse på fil med VBS

Hej,
Jeg har en folder med underfoldere og filer i størrelses ordenen 600-700GB.
Jeg vil gerne med et VBS kigge i alle foldere efter filer der er større end f. eks. 100MB, og liste dem, evt. i Excel.
Det behøver ikke være med VBS, har fundet dette:

"dir C:\ /a/s | find /v " " | find "," | sort /R /+14 > bigfiles.txt"

Men det virker ikke.
Nogen gode ideer?
Avatar billede gulkings Nybegynder
17. juni 2008 - 14:33 #1
Det er selvfølgeligt folderen der har 600-700GB data. Indholdet er underfoldere og filer der varierer i størrelse:)
Avatar billede gulkings Nybegynder
18. juni 2008 - 13:07 #2
Holdt, jeg fandt selv ud af det :)