Avatar billede tobiasb Praktikant
17. juni 2008 - 22:06 Der er 1 kommentar

Ny spil side - Vurdér

Hej!

Jeg har lige startet en ny spil side - http://www.junknet.dk, fortæl mig hvad I synes. Der er stadig nogle link/funktioner der ikke er aktive eller færdig udviklet, men det kommer inden for kort tid.

Jeg er på udkig efter link partnere, skriv i denne tråd hvis I er interesseret. Jeg er dog ikke interesseret i alt, det må gerne være en side med spil og af en nogenlunde kvalitet.

mvh Tobias
Avatar billede wanze Nybegynder
30. juli 2008 - 22:03 #1
Meget fin side, der er ikke så meget, jeg ville ændre. Dog kan det være lidt svært at læse titlerne på spillene, pga. den skravede farve. Enten burde du lave den lysere eller blot lave den ensfarvet.

Derudover er det irriterende, at hvis man kommer til at trykke på det skravede område (den mørke side), imens man er igang med et spil, så lukker den spillet. Du burde måske gøre så den enten spurgte eller at man skulle dobbeltklikke. Samtidig burde "Luk"-knappen måske også gøres tydeligere - måske lave et rødt kryds, eller blot lavet et rødt felt, hvorpå der stod Luk, så det er nemmere at se (antaget at du gør så man ikke kan lukke ved at trykke på det sorte).