Avatar billede funessen Nybegynder
21. juni 2008 - 18:35 Der er 1 kommentar

Router med indbygget switch

Halløjsa, jeg har et sikkert simpelt spørgsmål til alle nørderne herinde :)

Jeg har bestilt Stofa internet, den lille pakke til 149,- pr. mdr., og har fået at vide at hvis jeg skal have mere end 1 computer på af gangen, skal jeg bruge en router, så vi ikke har 2 eller flere IP adresser. Jeg fik også at vide at jeg kunne få en router med indbygget switch, så jeg ikke skulle invistere i begge dele.
Nu ved jeg så ikke hvad jeg bør købe, hvor, og til hvilken pris. Der behøver ikke at være plads til mere end 2 computere i routeren, men hvis de ikke er for dyre, ville en med plads til 6 eller 8 ikke være helt skidt, til når jeg får gæster til LAN.

Et link til nogle gode routere med switch ville være dejligt.

På forhånd tak :)
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2008 - 08:08 #1
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=92983&searchArea=&Soegeord=

med 4 porte... har du brug for mere så køb en seperat switch.