Avatar billede mgk2 Nybegynder
21. juni 2001 - 19:13 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside i FrontPage

Hej allesammen!

Jeg har fået mig et domænenavn hos Subnet. Hvordan får jeg så flyttet min hjemmeside derhen?

        Hilsen Morten
Avatar billede qzar Nybegynder
21. juni 2001 - 19:15 #1
Hvilket domæne navn snakker du om? Et www.ditnavn.subnet.dk ??
Avatar billede zycho Nybegynder
21. juni 2001 - 19:20 #2
Du uploader siden med et FTP program som f.eks. CuteFTP.

www.globalscape.com
Avatar billede qzar Nybegynder
21. juni 2001 - 19:23 #3
Subnet understøtter ikke ftp! DU gemmer din hjemmeside som .html format logger ind på subnet og browser og vælger din html fil! Husk også at uploade alle tilhørende billeder!

-jonas
Avatar billede teqno Nybegynder
21. juni 2001 - 19:24 #4
mgk---> Har du en side i forvejen som du vil have flyttet over på subnet??? for hvis du har så bliver du nødt til at uploade alle filerne igen.. men denne gang på subnet....
Avatar billede zycho Nybegynder
21. juni 2001 - 19:25 #5
hmmmmmmmmmmmm ????? Jeg uploader da jævnligt til Subnet via FTP hvis det er det i mener......
Avatar billede qzar Nybegynder
21. juni 2001 - 19:29 #6
Vidste sq ikke at subnet understøttede ftp :-)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
21. juni 2001 - 20:25 #7
Jeg uploader dagligt til subnet via ftp.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 20:50 #8
Jeg bruger webdrive op mod subnet, så har jeg hjemmesiderne liggende som drev x på min maskine, og kan flytte/gemme direkte fra frontpage/word på hosten hos subnet. Instal programmet til webdrive ligger på min ftpserver ftp://mulle.adsl.dk eller www.mulle.adsl.dk/eksperten
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. juni 2001 - 21:00 #9
Qzar> Subnet understøtter rent faktisk FTP....

mgk2> hvis du ikke har noget FTP program kan du uploade alle filer på www.subnet.dk/filemanager. Huske allle billeder og html dokumenter skal uploades
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 23:51 #10
Tja det er derfor at man med webdrive eller ftpdrive kan mappe et drev til sin pc, med hjemmesiden på ;o)
Avatar billede lousoe Nybegynder
23. juni 2001 - 09:56 #11
Subnet har for nylig ændret i deres betingelser, så nye brugere ikke kan bruge ftp. De må bruge filemanager.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
24. juni 2001 - 10:37 #12
For nyligt, og for nyligt. Ja ja, alt er jo relativt. Men som lousoe siger er du nødt til at logge ind hos subnet og bruge \"filemanager\". Husk at bruge den funktion der gør at du kan uploade op til 10 filer ad gangen, det gør det noget hurtigere...
Avatar billede dichael415 Nybegynder
24. juni 2001 - 10:43 #13
NEWWBIES....SUBTET Understøtter FTP .....

Med Cute Ftp Kan du Uploade Alle De Filer Det skal være på en Gang :o)

Du kan Knække Grænsen På 5 Mb Ved at Uploade en Fil På 6 Eller 7 Mb .....
Avatar billede jander Nybegynder
24. juni 2001 - 10:51 #14
>Morten -Cuteftp er det klart bedste og nemmeste ftp program at bruge. Du kan downloade det her: www.globalscape.com
En trin for trin guide om, hvordan du gør det med cuteftp.
Trin 1: Tænd programmet
Trin 2: Luk Cuteftp connection wizard ned (hvis den kommer
Trin 3: Tryk på \"sitemanager\" i øverste højre hjørne
Trin 4: Tryk på \"new\"
Trin 5: Skriv hostadressen \"www.ditnavn.subnet.dk\"
Trin 6: Skriv username \"ditnavn\"
Trin 7: Skriv password
Trin 8: Tryk connect
Trin 9: Upload filerne fra det venstre vindue til det højre vindue
Trin 10: gå ind på siden www.ditnavn.subnet.dk og check at alt virker...
Hvis ikke så send lige en e-mail: janderdk@hotmail.com

/jander
Avatar billede -onslow- Nybegynder
24. juni 2001 - 10:55 #15
jander..
kan man så også det med whitehat..
når han alså for det åbnet igen!!!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. juni 2001 - 11:13 #16
dichael415>> 5 mb?? Jeg har 20 mb hos subnet.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. juni 2001 - 12:15 #17
skal man uploade en fil på over 5 mb for at hæve grænsen?
Avatar billede dichael415 Nybegynder
24. juni 2001 - 12:57 #18
Ezzuk>> Hvis du Feks Uploader en Fil På 10 Mb Så Knækker DU grænsen På 5 Mb Som de har sat den til.... HUSK at bruge et Ftp program Som Cute ftp
Avatar billede jander Nybegynder
24. juni 2001 - 19:05 #19
>>-onslow- Ja, jeg går da stærkt ud fra, at man også kan gøre sådan med whitehat :o)
/jander
Avatar billede mlr Nybegynder
02. juli 2001 - 00:06 #20
Hvis du skal ha overført din side fra der hvor du har den nu til www.ditnavn.subnet.dk så vil jeg gerne gøre det hvis du selv syntes det er lidt for svært. Så skriv lige til min e-mail hvis du gerne vil have at jeg skal gøre det. Min e-mail er m-l-r@mail.com

-MLR
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 14:36 #21
lææ
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. august 2001 - 15:02 #22
lige præcis hvilken del af vores svar fattede du ikke? åndspygme.
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 15:04 #23
ezzuk>> Din kæmpe Homo!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. august 2001 - 15:04 #24
*åndspygmæ
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. august 2001 - 15:06 #25
det er nok mere dig som er homo, når du accepterer dit eget svar, når dit spørgsmål ER blevet besvaret!
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
24. august 2001 - 15:18 #26
Skulle man skrive til eksperten og bede dem om at slette ham fra systemet??
Her tilbyder en bruger at gøre det han ikke kan finde ud af, og så accepterer han bare sit eget svar og sparer pengene.

Fusker!!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. august 2001 - 15:20 #27
du har fuldstændig ret
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. august 2001 - 21:14 #28
michaelkjaersgaard>> Admin er informeret.