Avatar billede wolffjan Praktikant
28. juni 2008 - 12:26 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering KB928366

Har googlet dette flere gange, men ikke fundet løsningen:

I snart ½ år har min pc dagligt adviseret om at der ernye opdateringer klar - og altid "KB928366" som nævnt i overskriften. Men selv om den så er installeret slettes den åbenbart ikke af listen over tilgængelige opdateringer... og står klar med det gule skjold med udråbstegnet nederst til højre på proceslinjen den følgende dag igen

P.. irriterende... hvad gør I?
Avatar billede wolffjan Praktikant
28. juni 2008 - 12:47 #2
sherlock.. der har jeg været også .. har DU erfaring med at fremgangsmåden virker. De andre indlæg på linket lyder jo ikke særligt tilfredse??
28. juni 2008 - 13:16 #3
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Forklaring på fixet her:  http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
Avatar billede sherlock Nybegynder
28. juni 2008 - 13:34 #4
Jeg er ikke sikker. Jeg mener, jeg har oplevet noget lignende for et godt stykke tid siden. Og det fik jeg da fikset.
Avatar billede wolffjan Praktikant
28. juni 2008 - 18:20 #5
karise Larry

Hmm - no go -- har prøvet flere gange + genstartet... opdateringen dukker op igen og igen i proceslinjen.
Avatar billede haverslev Novice
28. juni 2008 - 20:49 #6
Avatar billede john0000 Nybegynder
28. juni 2008 - 21:32 #7
Jeg kan huske at jeg var ude for det samme for en måneds tid siden. Efter et par dage blev jeg også træt af det. Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at når du vil installere opdateringen er der en 'avanceret' knap eller lignende, jeg fik ihvertfald sat et flueben ved at den ikke skulle gøre opmærksom på denne opdatering mere. Jeg har ikke set den siden, men andre opdateringer kører udmærket.
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2008 - 08:37 #8
havde på et tidspunkt et lignende problem....

jeg fjernede den fejlende opdatering og den opdatering som var installeret lige inden den fejlende og det løste problemet....
Avatar billede wolffjan Praktikant
05. juli 2008 - 17:08 #9
john0000 - smid et svar - det virker, desuden point til karise larry for at vise mig dialafix, hvis han smider svar også
06. juli 2008 - 08:12 #10
Ping...
Avatar billede wolffjan Praktikant
21. oktober 2008 - 18:42 #11
jamen så tager jeg selv de 100
21. oktober 2008 - 19:47 #12
Takket for Point...
Avatar billede john0000 Nybegynder
21. oktober 2008 - 20:42 #13
Helt i orden, jeg samler ikke på point :-)