Avatar billede christiansenbo Nybegynder
04. juli 2008 - 10:37 Der er 1 kommentar

Taber forbindelsen ved dvale

Jeg har en VISTA pc med Full Rate internet/telefon abb til.

Når jeg sætter min pc i dvale, med knappen på tastaturet, så taber den forbindelsen til nettet når jeg starter den igen.
Der kommer et lille rødt kryds over forbindelsen i sys tray, og min eneste mulighed er, at genstarte pc´en.
Jeg har prøvet nogle gange at sætte i dvale, og umiddelbart efter starte igen, og der er ingen problemer. Det er altså kun, når den er i dvale længere tid af gangen (½-1 time  og længere)
Nogen der har et bud på hvad årsagen kan være ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
28. marts 2014 - 23:54 #1
lukkes