Avatar billede jimmie1984 Nybegynder
11. juli 2008 - 00:01 Der er 1 kommentar

Canal Digital HD PVR 101-ST

Hej...

Jeg har et problem med HD modtager fra Canal Digital. Der er en usb udgang på som er deatviket. Så ville jeg hører om der var nolge der havde en ide til hvordan man atviker den...????

På forhånde tak...!

Ps: Jeg har snakket med Canal Digital de sku første lave en opdating til den før det virkede....
Avatar billede kfz Nybegynder
11. juli 2008 - 10:37 #1
i så fald tror jeg ikke du kan aktivere den, så du bliver nok nødt til at vente til opdateringen kommer ud.