Avatar billede xmas Nybegynder
18. juli 2008 - 08:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er Planet Technology "hot or not" i Danmark ?

Hej

Jeg har hørt en del blandet meninger om Planet Technology's produkter - hvad er din mening om Planet produkterne ??

MVH. Thomas
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2008 - 20:39 #1
Kender dem ikke!?
Avatar billede erp Nybegynder
18. juli 2008 - 21:36 #2
Jeg har haft flere switche fra dem, og jeg vil understrege har haft, idet mere end 50% døde indenfor 2 år.
Samtidigt har jeg et par af deres trådløse routere, som har virket fint, pånær en enkelt strømforsyning der stod af.
Blot min ydmyge mening....
Avatar billede xmas Nybegynder
18. juli 2008 - 23:23 #3
Til dem der ikke kender Planet > http://www.planet.com.tw/

Tak erp :-)

Jeg har også selv en trådløs router fra dem, der fungere uden problemer...

Det er primært deres små desktop switche jeg har hørt dårligt om.

Selv har jeg brugt en hel del af deres 10" Gigabit switche i forbindelse med mit job - ingen reklamationer på dem overhovedet.

Jeg vil meget gerne høre flere meninger :-)

MVH. Thomas
Avatar billede erp Nybegynder
19. juli 2008 - 01:07 #4
Deres 10/100 switche har jeg ikke haft problemer med, men deres Giga switche 8, 16 og 24 ports har jeg haft så mange problemer med at jeg er ophørt med at købe/bruge dem. Dem jeg/vi har tilbage bliver udskiftet snarest.
Avatar billede erp Nybegynder
19. juli 2008 - 01:12 #5
Blot til info, har flere af mine kunder haft tilsvarende problemer. Ikke blot med at hele switchen står af, men også med individuelle porte som pludseligt bliver ustabile, for til sidst at ophøre med at fungere. "Sjovt" nok, så viser indikatorene (led) at at der både er link og traffik. Selv statistik trukket ud af switchen indikerer traffik, og ingen fejl, men der er bare ikk hul igennem...
Har kostet timers fejlfinding flere steder.
Du spurgte om meninger... og dette er blot min mening/erfaring :)
Avatar billede xmas Nybegynder
19. juli 2008 - 12:24 #6
erp > Tak

Er der andre med lignende problemer...?
Avatar billede xmas Nybegynder
28. juli 2008 - 00:24 #7
erp > ligger du et svar så jeg kan give point ?
Avatar billede xmas Nybegynder
17. september 2008 - 19:52 #8
Stopper indlæg her...