Avatar billede mulemule Nybegynder
31. juli 2008 - 15:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2008, kan ikke gå til metode definitioner.

Hej

I mit projekt når jeg højreklikker på en metode eller et object og vælger "go to definition", så hopper den ikke hen til det rigtige sted i min c# kode, men istedet til noget meta data, som den viser.

Men det kan jeg ikke bruge til noget, jeg tror måske det er sket fordi det er et projekt jeg har opgraderet fra asp.net 1 til asp.net 2.

Har nogen en ide til hvordan det kan fikses, eller hvad problemet kan handle om.

Mvh
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. juli 2008 - 17:20 #1
Ligger metoderne i en refferet dll, eller er sourcen til metoderne også åben?
Avatar billede mulemule Nybegynder
01. august 2008 - 16:38 #2
sourcen er der også, det netop det som er problemet.
Avatar billede sirius Nybegynder
03. august 2008 - 21:35 #3
har samme problem, men det er kun nogen gange at VS hopper til metadata frem for kildekoden.

Ved ikke om det er en bug i VS 2008..
Avatar billede mulemule Nybegynder
04. august 2008 - 14:33 #4
I mit tilfælde tror jeg det var fordi der var gået ged i det, fordi at min computer blev stjålet og så skulle jeg have tingene op at køre fra noget backup. Hvor nogen solutions filer måske var for gamle.

Jeg løste det ved at oprette helt nye solution og project, og så bare overføre alle projekt filerne til mappen og langsomt inkludere dem i det nye project.

Nu virker det hele fint.