Avatar billede triax Nybegynder
04. august 2008 - 21:15 Der er 4 kommentarer

Fald i søvn med bærbar. nu med hardware den ikke kan finde

Forleden nat faldte jeg i søvn, mens jeg lå og så en film på min bærbar.. som stod oven på mig..

Da jeg så vågnede op dagen efter lå computeren ved siden af mig og skærmebillede var frosset.. og så genstartede jeg selvfølgelig computeren og så var tiden i bios'en ikke sat op, så det skulle jeg lige gøre inden jeg kunne få den startet op..

Og umildbart virker computeren fint nok, men der er kommet gule udråbstegn (!) ud for COM4 og ud for Intel Management Engine Interface inde i Enhedshåndtering.. og kan ikke rigtig få dem væk. Og så syntes jeg også min blæser er begyndt og køre lidt for meget end den plejer at gøre.

Nogen der kan jeg hjælpe ?

Asus V1Sn
Intel Core 2 Duo T9300 2.5Ghz
3 GB ram
Vista Business

På forhånd tak
Avatar billede triax Nybegynder
04. august 2008 - 21:17 #1
Skal lige siges at der hvor luften fra blæseren kommer ud, det var den side der lå mod sengen, kan den evt have været blevet for varmet fordi den ikke kunne komme af med luften ?
04. august 2008 - 21:33 #2
- har oplevet noget af det samme - en tændt bærbar under dynen - ikke godt - næsten gået ILD i dynen mm.
Avatar billede ejldk Nybegynder
04. august 2008 - 23:16 #3
Tror også at det skyldes atder har været lukket for luft ind/udgang, så den er blevet for varm.
Men har ikke lige noget bud på hvad man kan gøre...
Avatar billede triax Nybegynder
05. september 2008 - 14:44 #4
Blæseren fik jeg til ikke at larme mere, med en Bios updatering.. de andre ting har jeg ikke fået styr på endnu