Avatar billede olesen85 Nybegynder
09. august 2008 - 12:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deling af multiprinter

hej jeg har en Canon MP210 som  jeg godt vil havde delt på mit netwærk men hvordan deler man scanneren i den
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
09. august 2008 - 13:09 #1
Du kan ikke umiddelbart dele scanneren i den og jeg er lidt usikker på om du i det hele taget kan gøre det da det ikke er en netværksprinter.
Du kan dog prøve at dele printeren på den pc den er tilsluttet og derefter installere softwaren på de andre maskiner der skal have adgang til printeren/scanneren og se om du derefter kan benytte scanneren via det medfølgende software.
Avatar billede olesen85 Nybegynder
09. august 2008 - 13:19 #2
Prver jeg
Avatar billede ups Nybegynder
10. august 2008 - 00:41 #3
Jeg tror at en USB printserver vil kunne gøre jobbet.
Avatar billede olesen85 Nybegynder
10. august 2008 - 12:49 #4
ja det vil virke med jeg vil helst undgå at skal ud at købe en printserver for har en gammel på til at kører så jeg ville ha den delt igennem
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2008 - 16:28 #5
Højreklik på printeren og klik på deling...

Bemærk dog at den maskine den deles på skal stå tændt, ellers deles den ikke.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
24. november 2008 - 07:36 #6
hvad var der egentlig galt med mit svar?