Avatar billede sholm Nybegynder
13. august 2008 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Load samme UserControl flere gange på en side

Hej

Jeg forsøger at loade samme usercontrol ind på en side x-antal gange med forskelligt indhold, men indholdet bliver altid det samme.

Jeg gør det i en lykke hvor jeg skriver et id til en session og loader controllen umiddelbart efter. I min ascx henter jeg så information på baggrund af id'et fra sessionen og skriver det til usercontrollen.

Men jeg får x-antal usercontrols på min side med samme indhold :/

Griber jeg brugen af usercontrols helt forkert an? Eller er der bare noget specielt der skal gøres for at det kan virke?

Tak for hjælpen!
Avatar billede pidgeot Nybegynder
13. august 2008 - 09:38 #1
Når du tilføjer de User Controls, bliver de ikke renderet med det samme. Derfor ender de med at kigge på det samme ID, fordi du har overskrevet ID'et i din session hver gang du har tilføjet en af dem.

Send i stedet det ID med til den individuelle User Control via en property, så kan du klare det på den måde.
Avatar billede sholm Nybegynder
13. august 2008 - 10:03 #2
Ja, det var jeg ikke klar over var muligt - men det virker som det skal, tak for det :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
13. august 2008 - 10:14 #3
Svar kommer her :)