Avatar billede -sofus- Nybegynder
15. august 2008 - 11:35 Der er 1 kommentar

Alternativer til Zmags.com

Jeg kunne godt tænkte mig, at have nogle PDF'er på mit site på en mere præsentabel måde, så jeg kiggede lidt på zmags.com

Problemer er bare, at de vil have over 100.000 kr om året for en løsning, hvilket jeg syntes er lige i overkanten (;

Jeg ved der findes flere gratis programmer, som kan lave en PDF om til flash, men det er primært statistik delen, jeg har interesse i.

Er der nogen, som er stødt på nogle gode programer ? eller firmaer som tilbyder denne service til fornuftige priser ?
Avatar billede epojokke Nybegynder
29. september 2008 - 08:54 #1
Nu arbejder jeg tilfældigvis på Zmags, og 100.000 kr synes jeg lyder som meget. Har du talt med nogen herinde eller er dit projekt af et omfang hvor du skal digitalisere et bibliotek? :-)

Zmags udbyder også billigere løsninger. Bl.a. Publicator Express, der har lidt mindre funktioner, men stadig har stabil drift med god kapacitet og kundesupport ad libitum. Du kan fx få adgang til at oprette op til 100 publikationer for ca. 20.000,- om året.

Der findes en lang række andre løsninger af svingende kvalitet. Zmags ligger i den dyre ende, men du får også noget der virker og bliver vist hurtigt til dine læsere.