Avatar billede japping Nybegynder
15. august 2008 - 21:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konsulentopgave - funktioner til visning af tabel i Treeview.

Forudsætninger:
Denne opgave skal løses som konsulentopgave og der skal udfærdiges fakture på opgaven.

Opgaven:
Funktion 1: ud fra en given MS Access tabel med tilhørende relationer, skal funktion 1 generere et Treeview som viser tabellens indhold samt tilhørende relationer. Inspiration kan findes i følgende artikler (rekursiv funktion):
http://www.eksperten.dk/artikler/381
http://www.eksperten.dk/artikler/401
http://www.eksperten.dk/artikler/890

Funktion 2: En given tekststreng skal kunne tilføjes Treeview som child til den positon som er markeret i Treeview. Tekststrengen skal samtidigt tilføjes i tilhørende tabel.

Funktion 3: Sletning af data i en tabel og Treeview ud fra en markering i Treeview (som funktion 2 bare som sletttefunktion).

Funktion 4: Redigering af data i Treeview og tilhørende tabel ud fra markering i Treeview (som funktion 2 bare som redigeringsfunktion).

Opgaven ønsked løst som fastprisopgave. Opgaven kan løses pr. mail, men ønsker du at vise løsningen inden aflevering og betaling, skal det foregå i Søborg ved København.

Hvis du ønsker at give et bud, kan du lægge din e-mail og jeg vil vende tilbage med min e-mail.
Spørgsmål kan stilles her eller pr. mail.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
16. august 2008 - 17:49 #1
Hej

Hvis du har yderligere informationer må du gerne skrive til JoergenChristiansen@hotmail.com
Avatar billede japping Nybegynder
16. august 2008 - 18:15 #2
Jeg har sendt dig en mail.

Jeg lader opgaven være åben så længe, jeg ikke har en aftale med en konsulent.
Avatar billede hippien Nybegynder
22. august 2008 - 17:42 #3
Hej. Jeg har en gammel datalog i praktik som lige har lavet noget der minder meget om det du beskriver. Vi er derfor interesseret i og byde ind på opgaven. Og lave de funktioner du efterspørger vil nok tage en dags tid - yderligere tilpasning derudover.

Men jeg vil gerne have flere informationer vedrørende opgaven og vedrørende hvordan vi kommer i gang. olsenit@gmail.com
Avatar billede japping Nybegynder
26. august 2008 - 17:41 #4
Jeg vender tilbage til dig om ca. 2 dage.
Avatar billede japping Nybegynder
05. september 2008 - 14:53 #5
Jeg takker for jeres tilbud - selv om coladrengen aldrig vente tilbage.

Det viser sig at eksemplet ligger lige foran næsetippen - så hvorfor betale for det
;-)