Avatar billede sgt_a Novice
18. august 2008 - 06:07 Der er 4 kommentarer

Hvor ligger offline filerne i XP?

Ved I hvor offlinefilerne fysisk ligger på XP? Jeg skal bruge dem da min PC fik virus og tror I ikke at min server var død et par dage før!!! Nu skal jeg finde mine dokumenter. Er lidt presset da min kærestes også ligger der... HÅBER JER ;-)
18. august 2008 - 06:47 #1
... ska' det forståes sådan at dine/jeres Dokumenter normal ligger på "Server" ? Og så forventer du at der ligger en kopi på din lokal PC ?
Avatar billede riversen Nybegynder
18. august 2008 - 07:34 #2
så vidt jeg kan konkludere er det %windir%\CSC mappen. Men det er databasefiler, frem for egentlig .doc, .pdf filer etc., så de kan ikke tilgås direkte. Bedste håb er nok restore fra den backup du forhåbentlig tager dagligt.
Avatar billede sgt_a Novice
18. august 2008 - 09:15 #3
OHHH ja det havde jeg sådan set håbet at man kunne finde dem... Nå dårlig backup jeg havde :-( Nå en del har jeg på backup. Tak
Avatar billede riversen Nybegynder
18. august 2008 - 10:14 #4
velbekom.