Avatar billede cmk30 Nybegynder
19. august 2008 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Joomlasite, opdatering og rettelser

Hej,

jeg har et Joomlasite som skal opdateres og diverse rettelser skal laves på sitet. Det er meget vigtigt at personen har 100% styr på Joomla da det er et kursus site og tingene skal virke præcis som før.

- nye sider skal oprettes med tekst som jeg har læggende.
- æ, ø og å problemet skal rettes.
- rettigheder på sitet skal laves om for diverse brugere.

Tidshorisonten er inden for 3 arbejdsdage, fra i dag!

Håber der er nogle der kan give links eller selv har kompetencerne til det! Lønnen aftales senere over telefonen når den rette mand er fundet, tak.
Avatar billede xirb Nybegynder
20. august 2008 - 13:31 #1
Hej!
Det kan vi MÅSKE godt klare! :)

Send helt PRÆCISE og meget detaljerede informationer til duvedikkehvem snabel-a gmail.com (spam-sikkerhed), så skal jeg vende tilbage hurtigt om vi kan nå det! :-)

NB: Vi er meget konkurrencedytige også på prisen!
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. oktober 2008 - 19:40 #2
Du har måske fundet en løsning nu?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. januar 2009 - 10:05 #3
Hej,

beklager, men har fundet en løsning.

Venligst,
Casper Knudsen