Avatar billede mjl Nybegynder
21. august 2008 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

microSD memory card

Hej der ...

Nogen der ved, om man kan købe microSD™ memory card på 16 GB. nogen steder. Leder som en gal, men kan ikke finde nogen. Hvad med 32 Gb. er der lange udsigter, eller !?

hilsen Conrad
Avatar billede mjl Nybegynder
21. august 2008 - 21:50 #1
... og hvad betyder SD 2.0 compatible ? Hæver lige points til 200 for 2 svar :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
24. august 2008 - 22:07 #2
Er der nogen der kan hjælpe !?
Avatar billede mjl Nybegynder
24. august 2008 - 22:21 #3
Puh ha ... 3 dage uden svar. Det er ikke for at brokke mig, men i dag, hvor medlemstallet her på siden er blevet enormt - set i forhold til da jeg startede for flere år siden - er det blevet sværere at få hjælp. Den gang, da vi ikke var så mange, fik m an meget hurtig hjælp. Man skulle jo tro, at det var omvendt - ikk :o)
Avatar billede mjl Nybegynder
24. august 2008 - 22:22 #4
Men kom endelig med svar, hvis du der ved det, er der ude !
Avatar billede pjevser Nybegynder
27. august 2008 - 21:57 #5
Forskellen på MicroSD og MicroSD 2.0 er at SD 2.0 er HC, altså Micro SD HC

HC står for High Capacity, hvilket jo siger de har mere plads.

Dog leder jeg selv efter 16gb hvis de findes på danske sider i det hele taget?
Men ellers er 8gb det højeste jeg har fundet indtil videre

http://kortlink.dk/5pqw
Scandisk er så de eneste (på edbpriser) som har 8GB, hvornår de smækker 16 GB ind må guderne vide :)
Avatar billede mjl Nybegynder
27. august 2008 - 22:54 #6
Tak for dit svar ...