Avatar billede boie Novice
27. august 2008 - 23:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

har installeret 2 gange windows xp på samme harddisk hjælp?

Hej,

Jeg er kommet til at installere endnu en windows på min harddisk da jeg ville reparere min 1. windows xp. Så nu opfører min pc sig som om den er nyformateret, altså mine programmer ligger på harddisken kan jeg se under denne computer men de ligger ikke under start programmer hvor de skal.
Hvad gør jeg? Jeg vil jo faktisk gerne fjerne den "nye" windows og bruge den gamle det er XP begge 2.
Håber nogle kan hjælpe?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. august 2008 - 23:33 #1
Det hurtigste er at geninstallere. Din registreringsdatabase er smadret.
Avatar billede boie Novice
27. august 2008 - 23:36 #2
jamen hvordan? mister jeg så ikke ALLE mine programmer?
Avatar billede boie Novice
27. august 2008 - 23:38 #3
jeg har jo nok kommet til at installere windows i den forkerte mappe 2. gang
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. august 2008 - 23:42 #4
Jo, du mister desværre alle dine programmer, men du har vel selvfølgelig installationsfilerne og CD'ere, ik'? Har selv været ude for noget lignende hvor Windows fckede helt op og det tog mig en uges tortur før jeg gav op.
Avatar billede boie Novice
27. august 2008 - 23:48 #5
jo men det vil jo tage 100år er der slet ingen anden måde?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
27. august 2008 - 23:53 #6
Ikke hvad jeg kender til. Gav op efter en uge. Har sidenhen lært at tage backup af spil, gemme ting på andre diske end hvor Windows er, dobbelt backup af virkelige vigtige ting, etc.
Avatar billede boie Novice
27. august 2008 - 23:57 #7
okay tak for hjælpen