Avatar billede mejse Nybegynder
31. august 2008 - 22:03 Der er 2 kommentarer

Acer med vista, kan ikke finde trådløstnetværk

Jeg har lige købt en acer Extensa 5220, den kan ikke finde vores trådløse netværk, de andre pcer vi har i huset har ingen problemer. og der er tilladelse til at der kan gå 13 trådløse enheder på, så her er problemet ikke.

Acer eNet Management siger hele tiden "NULL TEXT". Får informationerne "WLan - forbindelse afbrudt, Lan - forbindelse afbrudt" jeg har prøvet at indtaste informationerne manuelt, men den finder slet ingen netværk overhovedet.

Jeg har været i enhedshåntering. her har jeg ! ud fra "Microsoft ISATAP-Netværkskort + i Microsoft ISATAP-Netværkskort#3. jeg har ikke lige styr på hvad de skal bruges til, der er ingen problemer med "Broadcom 802.11g Netværkskort og Broadcom NetLink Gigabit Ethernet"

Så kære kloge hoveder, er der nogen der har en løsning, for jeg er ved at blive godt gal i skralden.

Mvh

Maybritt
Avatar billede nopsen Ekspert
31. august 2008 - 22:12 #1
er du sikker på at det trådlæse kort er slået til? på mange bærbare sidder der en hotkey tæt ved tastaturet, som slår det trådløse til og fra.
Avatar billede mejse Nybegynder
01. september 2008 - 00:10 #2
Ja det trådløse netkort er slået til