Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
02. september 2008 - 15:23 Der er 1 løsning

fjerne scroll fra combobox

er det muligt i en combobox at gøre så når der er valgt et punkt, at man enten får fjernet fokus fra comboboxen automatisk eller det ikke er muligt at scrolle op og ned med musens scroll hjul.

har sat funktionen Private Sub Combo2_Click() så forstår ikke helt hvorfor den tager det som et click når der scrolles i boxen.
hvis man klikker ned på pilen og scroller med musen så er der ingen problemer.

kun hvis der vælges et punkt og derefer scrolles
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
12. juli 2009 - 18:01 #1
lukket