Avatar billede vama Nybegynder
03. september 2008 - 18:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hijackthis logfil

Hej i kloge mennesker herinde,
Min bærbare giver mig hovedpine hvis jeg prøver at surfe det ellers så udemærkede internet. Nogle sider viser den kun halvt og hvis jeg laver en refresh, så bliver det bare værre.
Er der nogen der har tid og lyst til at se på denne her logfil?

På forhånd tak

her er logfil...
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:52:07, on 03-09-2008
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\ATK0100\HControl.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\sm56hlpr.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Windows\WindowsMobile\wmdSync.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Trust\GM-4200 Gamer Mouse Optical\Panel.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpWareSE4.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
C:\Users\Torsten\sccs.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe
C:\Program Files\Creative\Creative Media Lite\CTZDetec.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Creative\MediaSource5\Go\CTCMSGoU.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERANTISPYWARE.EXE
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint II\SetpointII.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\OpenOffice.org 2.2\program\soffice.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\w32x86\3\WrtProc.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 2.2\program\soffice.BIN
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Program Files\Windows NT\Accessories\wordpad.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ekstrabladet.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: (no name) - {F12ADFD9-B738-43C2-B2EB-7ACBC2487EC6} - (no file)
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E8005042-BE09-4B41-AC50-86C2E6607FD2} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {905562EF-6F86-4FF3-9963-5AB66372D3A8} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [HControl] C:\Windows\ATK0100\HControl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Creative SB Monitoring Utility] RunDll32 sbavmon.dll,SBAVMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Mobile-based device management] %windir%\WindowsMobile\wmdSync.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Trust Gaming mouse] "C:\Program Files\Trust\GM-4200 Gamer Mouse Optical\Panel.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Spe
Avatar billede vama Nybegynder
03. september 2008 - 18:41 #1
lukker
Avatar billede Jensen DK Novice
04. september 2008 - 07:23 #2
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis