Avatar billede djblues Nybegynder
05. september 2008 - 13:02 Der er 2 kommentarer

Lukke program fra script

Hej

Jeg skal have lavet et script der lukker et program, MEN det må ikke "terminate" processes, da programmet udfører nogle ting ved afslutning.

Ligenu skal man lukke programmet ved at højreklikke på ikonet på processlinjen og vælge "afslut"

Nogen forslag ?
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. september 2008 - 14:25 #1
Denne her tråd kan måske give lidt inspiration. Jeg er godt klar over, at den netop terminerer, men hvis du kan bruge den som udgangspunkt, så er du da startet :-)

http://www.eggheadcafe.com/forumarchives/scriptingVisualBasicscript/Dec2005/post25025998.asp
Avatar billede djblues Nybegynder
08. september 2008 - 13:11 #2
Hej

Jeg brugte en shell kommando ístedet TASKKILL /IM , kørt fra et vbscript..