Avatar billede Slettet bruger
06. september 2008 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spamfilter på formular

Jeg har en funktion så folk kan smide en kommentar til filmklip på min hjemmeside, men efterhånden er der kommet så meget spam at det ødelægger det hele. Jeg vil gerne have lavet en sikkerhedstest som er mange steder (CAPTCHA) hvor man skal skrive noget i et vindue for at kunne sende sin kommentar.
Jeg har fundet noget fin kode, men kan ikke rigtigt finde ud af at få det implanteret på min side. Det går helt galt.
Nogen der kan hjælpe mig?
Eller er der nogen der har en anden ide, så skriv endelig.

Her er et eksempel på min side, hvor man skal udfylde en formular for at ligge en kommentar:
http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=Never_trust_a_woman.flv&id=9507

Her er koden til CAPTCHA.
http://www.tipstricks.org/

Kan godt smide min kode, hvis nogle har tid/lyst til at forsøge at hjælpe...

Mvh.
Henrik
Avatar billede krismort Nybegynder
06. september 2008 - 19:58 #1
Hej Henrik, Vi er en lille konsulent virksomhed som kan hjælpe dig med at få det lavet. Hvis du er interesseret kan du kontakte mig på kristian @t hullabaloo dot dk.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2008 - 02:07 #2
Har desværre ikke råd til at give penge for det, men ellers tak.
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. september 2008 - 23:31 #3
flx666: Så lad være med at slå det op i den her kategori!
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2008 - 23:42 #4
Har postet den forkert... sorry... jeg flytter den lige....