Avatar billede nph12 Nybegynder
08. september 2008 - 15:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning: lav ark med labels

Hej
Jeg har et excel-ark med navn og adresse felter. Hvordan laver jeg en brevfletning, hvor jeg får et ark med flere labels?
Avatar billede jkrons Professor
08. september 2008 - 17:24 #1
På samme måde som du elelrs vil lave brevfletning i Word. Præcios hvordan afhænger afm, hvilken version, vi taler om, men principielt er den eneste forskel, at du skal være dit excelark, som datakilde.
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. september 2008 - 17:56 #2
Jeg kører Word 2007. Jeg vælger også excelark som min datakilde. Jeg kan bare ikke finde ud af, hvordan jeg indsætter feltkoderne for alle labels på siden.
Avatar billede brianlindhardt Praktikant
09. september 2008 - 07:55 #3
Når du har gennemført guiden til fletning skal du trykke på "Opdater etiketter" på båndet "Skriv og indsæt felter" under menupunktet "Forsendelser"
Avatar billede nph12 Nybegynder
09. september 2008 - 15:46 #4
Mange tak for hælpen. Opret et svar, hvis I vil havde point
Avatar billede brianlindhardt Praktikant
09. september 2008 - 16:04 #5
Jamen, her er så et svar. Glad for at kunne hjælpe.
Avatar billede jkrons Professor
09. september 2008 - 18:02 #6
Jeg var lige væk en stund :-) så giv point til Brian.