Avatar billede lldjezll Nybegynder
16. september 2008 - 16:11 Der er 6 kommentarer

Vurder hjemmeside

Kom gerne med kritik, ideer og forslag til siden :)
Den er strikket hurtigt sammen, bør jeg nok nævne :)

http://husk.rakett.dk eller www.rakett.dk/husk
Avatar billede -zonic- Nybegynder
16. september 2008 - 16:26 #1
tjah.. ved ikke om der er så meget at sige... fint projekt, men tror ikke på idéen må jeg desværre indrømme...
Avatar billede twotimes Nybegynder
16. september 2008 - 16:40 #2
Man kan godt se den er hurtigt strikket sammen. Ligner noget der er lavet på 2 min. Baggrunds farven matcher ikke rigtigt den gule. Det ser ret frygteligt ud at der ikke er noget tekstur eller gradients på de store farve flader. Og topbaren flyder sammen med "tekst feltet". Og så er teksten i logo´et svær at læse pga den der inner shadow eller hvad det er.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 17:00 #3
der er stavefejl under regler

http://www.rakett.dk/husk/?p=7

Regler

Ved brug af denne side accepterer du automatisk alt havd der står på denne side !
Avatar billede zips Juniormester
16. september 2008 - 17:56 #4
Jeg ved ikke hvilken browser du ser din side i, men den citronskive vises meget forskelligt, test selv i flere browserer, når den nu er lavet hurtigt, er der vel en grund til det, gul er fin, meeen ikke så meget gul farve, flere farver vil gøre den mere indbydende at komme ind på.
Avatar billede zurekk Nybegynder
16. september 2008 - 18:27 #5
Jeg får aldrig tilsendt en aktiverings-mail når jeg prøver at lave en bruger, så det eneste jeg kan vurdere, er faktisk designet.

Designet er vel fint nok, meget simpelt, lidt kedeligt måske. Men den gule farve er meget meget stærk, jeg får helt ondt i øjnene af at se på den, så den ville jeg skifte ud. Grafikken vil jeg anbefale dig at få en erfaren til at kigge på, da "begynder-grafik" tit kan ødelægge et helt design, fordi det ikke passer ind og/eller er hæsligt at se på.

Hvis du for gjort så, at jeg kan oprette en bruger, skal jeg med glæde fortælle dig hvad jeg synes om idéen og funktionaliteten.
Avatar billede drbean Nybegynder
17. september 2008 - 11:56 #6
Hvis konceptet skal holde, er du nød til at kode en desktop app. man kan have på sit skrive bord. I samme stil som det man kunne få fra 3M i en periode. Denne app. skal så gemme sine informationer i en database på siden. Og den skal selvfølgelig kunne bruges både fra mac og pc.

Du får ikke folk til at logge ind på en hjemmeside hvergang man lige skal skrive noget ned. Så sender folk nók hellere en mail til sig selv.