Avatar billede jecdk Nybegynder
23. september 2008 - 23:12 Der er 8 kommentarer

XP Driver til Packard Bell

Så er jeg på den ige..

Min kære fader har købt en Packard Bell IMedia D7820.
Han vil gerne blive ved med at køre XP, men den er født med Vista.
Jeg kan bare ikke finde XP drivere til et "Denver 10" motherboard.

Hjælp ..
Avatar billede cool_casper Nybegynder
23. september 2008 - 23:29 #1
Så vidt jeg kan finde ud af, så anbefaler Packard Bell Windows Vista, og laver dermed ikke drivere til Windows XP til deres nye computere. Så medmindre du kan finde en eller anden form for uofficiel driver (jeg kan ikke finde nogen), så ser det ud til at du (eller din far) må lide under Windows Vista. :)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2008 - 23:52 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. september 2008 - 05:17 #3
Slå de fancy 3d effekter fra, så ligner den næsten XP.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. september 2008 - 10:16 #4
Ligner næsten. Tjaaa ligner. Funktionerne er under alle om stændigheder anderledes.
Jeg har selv lige købt en Packard bell IMEDIA J9428 med Vista Premium. Men jeg
brød mig bestemt ikke om Vista, og installerede XP Pro istedet. Lydkort og grafikkort
driverne fandt jeg selv, men jeg kunne ikke finde chipset driveren. Ringede så til
Packard Bell, hvorefter en venlig sjæl sendte mig en mail med linket til download.
Packard bell support telf. 6991 8043
Avatar billede jecdk Nybegynder
24. september 2008 - 21:32 #5
Har talt med Deres support...

Fik en sur svensker i røret.......
Avatar billede off-line Nybegynder
24. september 2008 - 21:51 #6
Nå hvor ærgerligt. Jeg talte med en flink dansker som hedder Kennet.
Men hvad fik du ud af det?
Avatar billede off-line Nybegynder
24. september 2008 - 21:55 #7
Prøv at se her. Om der er noget du kan bruge. Der er en free scan for erros.
http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=1&CatID=1070
Avatar billede jecdk Nybegynder
25. september 2008 - 09:38 #8
Ha...

Jeg fandt de rigtige drivere på Navidia's hjemmeside...
Man skal "bare" søge på chipset'tet.....