Avatar billede kick Nybegynder
04. oktober 2008 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Winamp 5.541 file association : behøver lidt hjælp

Efter at have installert : Winamp 5.541 har den fucked up alle mine m3u icons de bliver viset som WMP11 iconer i stedet for og kan ikke åbne med winamp mere hvilket jeg er rimlig meget pisse træt af..

Har prøvet at genistaller winamp 10gange og kørt regcleaner men det hjælper mig ikke en dyt...

Håber der er nogle der kan hjælp er hvirklige på dybt vand
Avatar billede hcma Novice
04. oktober 2008 - 13:12 #1
kontrolpanel -> mappeindstillinger -> Filtyper -> skift o.s.v.....
Avatar billede kick Nybegynder
04. oktober 2008 - 13:19 #2
det giver ikke meget hjælp hcma desværre
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. oktober 2008 - 13:31 #3
winamp har været standard før? kontrolpanel, mappeindstillinger,generelt, gendan standardindstillinger er måske en løsning.
Avatar billede kick Nybegynder
04. oktober 2008 - 13:39 #4
ja prøver det lige lidt senere står og skal ud af døren men vender tilbage ved aftens tid
Avatar billede kick Nybegynder
04. oktober 2008 - 18:37 #5
reinelt af en eller anden mærkelig grund virkede dette forslag så gider du lige lægge et svar så vil jeg med glæde give dig point
Avatar billede reinelt Nybegynder
04. oktober 2008 - 19:27 #6
glæder mig svar