Avatar billede coinz Nybegynder
04. oktober 2008 - 20:49 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Login problemer med Windows Vista

Hejsa

Jeg har et hypotetisk spørgsmål. Hvad har man egentlig af muligheder hvis man "glemmer" sin adgangskode til Vista? Min kæreste har lige oplevet at vista ikke ville genkende hendes adgangskode og det undrede mig sgu en anelse, men pludselig virkede det bare. Er det en klassisk vista hjerneblødning eller er det prøvet før?:)
Avatar billede Regmos Praktikant
04. oktober 2008 - 21:29 #1
Hej.
Gå i kontrolpanel > Brugerkonti, der kan du brænde en disk der kan nulstille
adgangskoden, du kan også bruge en USB-nøgle.
Mvh roegm.
Avatar billede coinz Nybegynder
04. oktober 2008 - 22:40 #2
det lyder jo fantastisk. Skal så bare lige høre om den virker ligemeget hvad? For den er jo ikke til megen nytte hvis man skal ind i vista før man kan bruge det;)
Avatar billede Regmos Praktikant
05. oktober 2008 - 07:29 #3
Jeg har lavet en på en USB-nøgle, men jeg har ikke haft brug for den.
så du må lade det komme an på en prøve.
Mvh. roegm.
Avatar billede Regmos Praktikant
05. oktober 2008 - 07:44 #4
Har forsket lidt mere i emnet, du kan læse mere her:
http://windowshelp.microsoft.com/windows/da-DK/search.aspx?=&qu=nulstille+adgangskode
Mvh. roegm.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 09:49 #5
lav sådan en cd

http://ophcrack.sourceforge.net/download.php?type=livecd

husk at vælge styresytem. hvis du gør det på din egen pc er det lovligt nok men gør du det på andres uden tilladelse eller offentligt er du ude på et skråplan.

m.v.h
Avatar billede coinz Nybegynder
05. oktober 2008 - 14:07 #6
Jeg takker meget for svarene hvis i vil poste et svar så kan vi få den lukket med det samme:)
Avatar billede Regmos Praktikant
05. oktober 2008 - 14:38 #7
svar.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 17:16 #8
hvis jeg fortjener det.
Avatar billede Regmos Praktikant
05. oktober 2008 - 18:16 #9
Deler gerne.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 19:19 #10
hvis du vil lære lidt om hvordan du gør et det bare at være lidt kreativ på
www.youtube.com

ophcrack vista eller xp eller vista hack eller xp hack. der er som ikke noget ulovligt i at vise hvordan men hvis man gør det uden for eget regi og uden lovlig hjemmel altså tilladelse fra bruger står man til tugt og forbedringshus.

det er IKKE virus der er et problem mere men alle de rootkits og trojanere. du får måske fjernet forbryderen men sidder alligevel tilbage med tanken - er den nu også helt fjernet.

m.........v.h