Avatar billede computerlab Nybegynder
11. oktober 2008 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

søger opensource billedbank til CMS

Jeg tænker det må findes som plugin/component til Joomla, Drupal - eller et andet opensource CMS.

Jeg har en masse billeder i hi res, jeg gerne vil tilbyde til download - i fuld opløsning. Jeg kunne godt tænke mig en "lightbox", så folk kan vælge en masse billeder, som de lægger i en "kurv", og når de er klar, kan downloade dem samlet.

Der skulle også gerne være en søge funktion, så man kan vise billeder i bestemte kategorier. Også gerne på tal værdier fx. søg på mellem 1989 og 1998.

Det skal være noget jeg selv kan implementere, og kun med mine billeder, så det kan ikke være en online tjeneste som flikr eller scx.hu

Jeg har ikke lige fundet det endnu - er der nogen der kender til noget?

Hvad bruger I ellers til billedbank?
Avatar billede computerlab Nybegynder
14. oktober 2008 - 00:07 #1
Bare kom med forslag...
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. december 2008 - 14:32 #2
forslag modtages fortsat...
Avatar billede computerlab Nybegynder
22. december 2008 - 20:18 #3
Det ser ikke ud til at der er nogen der har noget at sige, så jeg lukker igen.