Avatar billede nugiz Nybegynder
19. oktober 2008 - 22:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Dual monitoring, fps lag på video

Hej!

Jeg er lige begyndt at lege med noget dual monitoring.

Når jeg kører video på den eksterne skærm kører det også fint hvis jeg bare surfer etc.

Men når jeg kører WoW låser videoen næsten helt, det har ikke været tilfældet tidligere.

Kan ikke finde frem til hvilken ændring der skulle have gjort det.

Der er ikke noget problem når WoW er minimeret (Kører Windowed Mode)

Ati 2400 radeon HD, Omega driver.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
19. oktober 2008 - 22:48 #1
Tjek om både spil og skærm køre i samme opløsning.
Avatar billede nugiz Nybegynder
19. oktober 2008 - 23:27 #2
De er ens
Avatar billede corleonedk Nybegynder
20. oktober 2008 - 10:11 #3
Avatar billede nugiz Nybegynder
20. oktober 2008 - 17:43 #4
Kan ikke se hvad det er du foreslår jeg gør.

Driveren fra ATIs egen hjemmeside virker ikke, den siger kortet og driveren ikke er kompatibel.
Avatar billede nugiz Nybegynder
20. oktober 2008 - 17:46 #5
Avatar billede nugiz Nybegynder
20. oktober 2008 - 17:46 #6
8-10_xp32_dd_ccc_wdm_enu_69561.exe

Windows XP -> Radeon -> 2400HD
Avatar billede nugiz Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:19 #7
Når jeg kører videoen over på ekstra skærmen lagger den. Ikke på primær.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:26 #8
Det svært at sige hvad det skyldes nugiz,jeg har ikke rigtigt kunne finde noget.Og det ser ikke ud til andre har nogle forslag,så mit råd ville være selv at ligge et svar her og acceptere det så tråden kan blive lukket..
Og så måske stille spørgsmålet inde på Blizzards wow forum,mon ikke andre har haft ligne problemer.
Avatar billede nugiz Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:31 #9
At lukke sagen ville i realiteten vel være lidt forkert eftersom problemet ikke er løst?

Jeg fandt frem til at der er mange med samme problem, jeg undrer mig bare over at det har kørt som det skulle og eftefølgende ikke gør.

Men eftersigende skulle dette problem ikke eksisterer i Vista, de eksempler jeg har fundet har folk kørt Xp.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. november 2008 - 00:30 #10
Når tråden har stået så længe,er der som regel ikke andre der har nogle input/løsninger.Det er ikke alt der bliver løst herinde :) ..Derfor skrev jeg det med at lukke den af selv,så du kan få dine point tilbage.

Men det korrekt at Vista er bedre til at håndtere flere monitors/processor..Og efter sigende skulle Windows 7 blive endu bedre..Men det må tiden jo vise :)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. november 2008 - 00:31 #11
processor = processer
Avatar billede nugiz Nybegynder
08. oktober 2009 - 17:27 #12
Jeg har helt glemt at lukke tråden, hvis du ønsker point så skriv lige et svar jeg kan acceptere :)
Avatar billede nugiz Nybegynder
09. maj 2010 - 16:56 #13
Lukkes.