Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. oktober 2008 - 23:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvad skal jeg bruge for, at forbinde Nokia 6300 til Notebook?

Jeg har en eMachines eME510 Notebook som jeg meget gerne vil kunne synkronisere min Nokia 6300 med via Bluetooth.
Jeg kender intet til Bluetooth, så jeg ved ikke hvad jeg skal bruge for, at Nokia PC Suite skal kunne kommunikere telefonen.
Jeg går ud fra, at jeg skal have en tilslutning via USB, men hvilken?
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. oktober 2008 - 01:35 #1
Du skal have fat i en bluetooth USB dongle.

Tag en kik på www.shg.dk under hardware > bluetooth > Bluetooth USB Adapter. Der er nok at vælge imellem.
Avatar billede thesqunk Nybegynder
21. oktober 2008 - 02:55 #3
Alternativt kan du købe et kabel til din telefon:
http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&product=259

Uanset hvad vil du komme til at benytte en USB port i din notebook. Erfaring har vist at Bluetooth-forbindelse mellem PC og telefoner KAN være drilagtig.
Men Bluetooth donglen vil du selvfølgelig kunne få glæde af til andre formål.