Avatar billede robertk Nybegynder
03. november 2008 - 14:20 Der er 1 kommentar

Outsource programmering, stabilt firma søges, kan i anbefale?

Hej jeg søger lidt hjælp/anbefalinger fra andre som har fået kodet websites i helholdvis rusland og indien, hvor man kan hente dygtig og billig arbejdskraft.

Vi holder til i Thailand, men er i den situation at vi i den grad mangler folk til at kode større sites, ecommerce og surveys løsninger mm

Så vi søger grundlæggende et firma som kan kode lidt af hvert men af en hvis kvalitet, og jeg skal ikke være bleg for at sige det er meget skidt imellem, og man kan let blive taget ved næsen.

Kender eller har nogle af jer erfaring med firmaer i kan anbefale? så vile det være en stor hjælp, tak :-)

Cheers
Rob
Avatar billede Tuface Nybegynder
16. april 2009 - 10:40 #1
Hej Rob

Jeg kan se det er en stykke tid siden du spurgte og ved ikke om du har fundet nogle til at hjælpe.

Hvis ikke kan jeg sikkert hjælpe dig.

Ud fra hvad du skriver er det ikke helt klart om det du søger er rene projekter eller om du ønsker nogle faste folk som kun arbejder for dig, eller evt. en mix med et par faste folk, og flere der er eksperter på specifikke områder som i en tidsbegrænset periode arbejder sammen med de faste folk.

mvh
Jesper