Avatar billede krestenbuch Nybegynder
04. november 2008 - 15:20 Der er 5 kommentarer

Ftp adgang til google.docs eller tilsvarende

Hej,

Jeg er rigtig glad for at bruge docs.google, men jeg er træt af at jeg er nød til at logge ind for at kunne uploade filer til systemet. Desuden ville jeg også gerne kunne uploade filer som google ikke understøtter.

Er der nogen der har et bud på en løsning? Jeg er ikke helt afvisende overfor at skulle betale penge for det, men mit behov for kapasitet er ikke ret stort.

Mvh Kresten
Avatar billede ThomasK Nybegynder
04. november 2008 - 15:26 #1
Der findes mange online tjenester hvor man kan uploade på mange lette måder, men kender ikke til et hvor man kan redigere osv som i google docs? Det er vel det du også eftersøger?
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
04. november 2008 - 15:32 #2
Præcis. Eller zoho
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
04. november 2008 - 15:34 #3
Jeg ville godt kunne deltage den 6. november.
Mvh Kresten
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
04. november 2008 - 15:37 #4
ups forkert formular.
Avatar billede krestenbuch Nybegynder
04. november 2008 - 22:16 #5
not