Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 21:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke genstarte eller gå i dvale?

Hej,

Jeg har et problem efter jeg har geninstalleret Xp, nu vil min laptop hverken genstarte eller gå i dvale, den går bare i stå og jeg bliver nødt til at slukke helt for den? Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2008 - 21:16 #1
Er den 100% opdateret?
Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 21:19 #2
Har installeret den med service pack 2 og installeret de nyeste drivers til den?
Avatar billede off-line Nybegynder
17. november 2008 - 21:25 #3
Har du set hvad der står under Skrivebord/Egenskaber\Pauseskærm\Strømstyring?
Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 21:33 #4
Har prøvet at sætte den til 1 minut standby og hibernate er sat til, men hver gang den er ved at prepare standby eller hibernate går den istå, det samme sker når jeg prøver at genstarte?
Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 21:34 #5
Der står den er sat til none?
Avatar billede off-line Nybegynder
17. november 2008 - 22:21 #6
Der er en, under Avanceret, som hedder "Når jeg trykker på dvaleknappen"
Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 22:44 #7
Yes så virkede det både dvale, standby og genstart :=)
Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 22:45 #8
Men burde det ikke virke selvom Når jeg trykker på dvaleknappen står på shutdown?
Avatar billede off-line Nybegynder
17. november 2008 - 22:50 #9
Jo!
Avatar billede stratokaster Novice
17. november 2008 - 22:54 #10
det var det eneste jeg ændrede satte den til standby istedetfor shutdown ?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. november 2008 - 01:02 #11
Prøv at gå ind Start\Tilbehør\Kommandopromt og skriv CHKDSK /r/f og tryk enter.
Så undersøges disken for fejl.
Har du en winCD?
28. september 2010 - 07:47 #12
(Er du stadig igang ?)
Avatar billede stratokaster Novice
28. september 2010 - 17:33 #13
Glemte at lukke gammelt indlæg
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2010 - 19:20 #14
Til næste gang, så er det helt normalt at man lige følger med i sine spørgsmål.

Og så skal du lige skrive løsningen, tak.