Support ticket system
På min arbejdsplads går vi inden længe fra at tilbyde almindelig support pr. e-mail til et ticket system. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men kan ikke finde et som opflyder følgende krav – det må gerne være et betalingsscript:- Dansk kunde og admin interface (eller meget nemt at oversætte)
-Ikke nødvendigt at oprette en bruger for at oprette en henvendelse
-Flere supportmedarbejdere kan logge på, og tildele henvendelser til sig selv
-Admin kan bestemme hvilke oplysninger kunden skal give i forbindelse med oprettelsen af en henvendelse
-Overskuelig oversigt over åbne henvendelser.
-Avanceret søgefunktion blandt alle henvendelser for supportmedarbejdere
-Nem redigerbar FAQ, med tilhørende screenshots som kunden kan læse igennem inden der oprettes en henvendelse
-Kunden kan se sine tidligere henvendelser
-Mulighed for at yde live chat support
-Mulighed for at vedhæfte filer til henvendelser
-Mulighed for at skrive nyheder (f.eks. driftstatusmeddelelser)
Sidst, men ikke midst skal vi kunne prøve en online demo, før vi køber scriptet