Avatar billede pennypacker Nybegynder
23. november 2008 - 00:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problem med .htaccess dansk tegnsæt vises ikke korrekt

Hej jeg jeg et problem. Jeg lavede en .htaccess og pludselig vises æ ø å ikke korrekt. Der er ihvertfald ikke noget galt med scriptet/hjemmesiden for når jeg flytter alt indhold til en anden server virker det helt perfekt. Jeg har prøvet at slette min htaccess fil, men det gør ingen forskel..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. november 2008 - 00:21 #1
"Der er ihvertfald ikke noget galt med scriptet/hjemmesiden" - mon ikke det er problemet. Hvordan håndterer du tegnsæt?
Avatar billede pennypacker Nybegynder
23. november 2008 - 00:22 #2
har sat den til at være iso-8859-1
Avatar billede pennypacker Nybegynder
23. november 2008 - 01:03 #3
fandt ud af det. der var mærkelig nok noget galt med tegnsætningen
Avatar billede olebole Juniormester
23. november 2008 - 17:06 #4
<ole>

Det ville da netop være højst besynderligt, hvis der _ikke_ var noget galt med tegnsætningen  =)

/mvh
</bole>