Avatar billede eksperten1 Nybegynder
23. november 2008 - 20:39 Der er 4 kommentarer

Søger Web hotel til afløsning for FireBee

Jeg søger et webhotel som egenligt matcher FireBee - men nu her snart 2 uger efter at have startet en supportsag hos FireBee, har jeg opgivet at de får løst et rettighedsproblem :-(

Jeg skal bruge en host som tilbyder Windows Hosting, ASP, MySQL, JMail, ASPPDF og meget gerne også PHP.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. november 2008 - 22:02 #1
zero.dk påstår at have ASPPDF
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. november 2008 - 22:02 #2
Det skulle have været: azero.dk
Avatar billede borrisholt Novice
24. november 2008 - 11:43 #3
Undersøg lige om One.com understøtter aspPDF, fordi de er betragligt billigere ...

Jens B
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
24. november 2008 - 11:47 #4
one.com levere kun *nix hosting - så deres ASP er fra Chilisoft og det spiller ikke 100%

Men tak :-)