Avatar billede kokomakoko Nybegynder
26. november 2008 - 21:30 Der er 3 kommentarer

Filer i documents and settings brugersystemmappe genfindes?

Jeg brugte HP recovery i Windows XP Home, da jeg forsøgte at genfinde en låst mappe. Jeg har da erstattet den gamle mappe med en ny og nu lader tingene til at være væk, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvad er mulighederne for at finde disse filer? Der skete det at der var oprettet en brugermappe, som var tilsvarende den gamle systemmappe, men man havde ikke adgang, nu efter at jeg forsøgte at gøre noget, er filerne væk. Den game mappe HP_Ejer blev erstattet. Findes filerne af den gamle installation stadig? Er de at finde et andet sted? Harddiskens indhold virker som det samme, størrelsesmæssigt.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. november 2008 - 07:06 #1
Du kan prøve med en systemgendannelse til et tidspunkt hvor mappen var til stede.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. november 2008 - 07:09 #2
Er mappen slettet kan du måske hente den med dette program.
http://undelete-plus.dk.malavida.com/d5047-download-gratis-windows
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 08:08 #3
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar