Avatar billede fluid Nybegynder
28. juni 2001 - 19:57 Der er 7 kommentarer

Site om cloning...

Jo jeg har jo lavet flere sider og nu jeg er igang kan jeg jo ligeså godt blive ved.

Denne site er ikke specielt smukt udført, da jeg har lagt vægt på funktionen.

http://home19.inet.tele.dk/fluid/clone/

OG HUSK NU FOR POKKER AT KØBE NOGET!

Fluid
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. juni 2001 - 20:03 #1
sådan nogle sider er groteske....sorry
Avatar billede fluid Nybegynder
28. juni 2001 - 20:08 #2
ironi min ven, ironi, og det havde du nok opdaget hvis du havde brugt tid på at købe noget.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
28. juni 2001 - 20:29 #3
jeg mente nu mere at at sådan nogle sider _HVOR_ man kan købe sperm fra kendte, er groteske
Avatar billede fluid Nybegynder
28. juni 2001 - 20:31 #4
Nåh ja dem, åhh... Men det kan overhovedet ikke udledes af din første kommentar.

Har du prøvet at \"look in cart\" tingen, det er den der er arbejdet klart mest på!
Avatar billede elisabeth Nybegynder
29. juni 2001 - 09:29 #5
fed site. Du er lidt bidt af det vandrette fortiden hva´
mvh Elisabeth
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. juli 2001 - 13:25 #6
din meget tynde/lille hvide tekst klapper sammen i høj opløsning så den ikke kan læses.
ikke blande ental/flertal!    MEN / WOMEN    eller    MAN / WOMAN
man aner ikke om den spørger hvad slags man er eller hvad slags barn man ønsker.
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. juli 2001 - 13:28 #7
\"precocious Dementia\" ?
Du skal ikke tro på alt hvad din spellchecker siger :-))