Avatar billede elpede Nybegynder
27. november 2008 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne visse sider

Hej

Jeg har problemer med at åbne visse sider på nettet.
Min maskine er kun ½ år gammel og problemet har stort set været der hele tiden.
Det drejer sig bla om bt.dk den side kan jeg ganske enkelt ikke få frem.
Efter login på gmail, og skifte mellem mapperne får denne fejl frem: Bad Request
Your client has issued a malformed or illegal request.
Visse funktioner efter login på facebook.com reagerer ikke på at man klikker på dem.
Hvis jeg logger af facebook kommer denne fejl: Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.

Jeg har en anden maskine siddende på samme netværk og den kører fejlfrit.
Jeg har kørt direkte på mit tdc adsl-modem udenom min router og det hjalp ikke.
Jeg kører XPprof og IE 7

Nogen ideer?
Avatar billede dingpro Nybegynder
27. november 2008 - 22:08 #1
Ja aldså jeg tror at dine instillinger til din Browser ikke virker.
Prøv at tilføj www.bt.dk eller www.facebook.com til Tillad websider
Vis det ikke virker. Skriv tilbage (:-
DingPro
Avatar billede elpede Nybegynder
27. november 2008 - 22:10 #2
De omtalte websteder er alle tilføjet som websteder jeg har tillid til.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. november 2008 - 22:13 #3
Har du prøvet en anden browser? f.eks Firefox? eller reinstalleret din IE7?
Avatar billede elpede Nybegynder
27. november 2008 - 22:29 #4
jeg har reinstal. men ikke forsøgt en anden browser
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. november 2008 - 22:30 #5
jeg får det samme engang imellem (ikke så tit). Men bruger bare firefox istedet så
Avatar billede realbeekay Nybegynder
28. november 2008 - 08:15 #6
Har du prøvet at nulstille internetindstillingerne?
Det gør du under:
Funktioner - Internetindstillinger - Fanen Avanceret
Avatar billede elpede Nybegynder
28. november 2008 - 08:41 #7
Ja det er også forsøgt.
Avatar billede elpede Nybegynder
08. juni 2009 - 13:07 #8
problem forsvundet efter en windows opdatering.