Avatar billede jaudk Nybegynder
27. november 2008 - 22:05 Der er 3 kommentarer

Programmering af klub-hjemmeside

Hej jeg er studerende og skal lave en hjemmeside for en tennisklub.

Det specielle ved siden, er at den skal indeholde en medlemssektion.

Denne sektion skal indeholde:

- En opslagstavle, hvor trænere kan skrive til medlemmerne fx hvis en træning af aflyst.

- En medlemsliste, hvor træner/bestyrelse kan rette/slette/tilføje medlemmer.

Sektionen skal være passwordbeskyttet. Enten med et enkelt password, eller med et password til hver enkelt medlem.

Det er et krav, at det bliver udviklet i PHP.

Hvad vil det koste at få lavet? Der vil selvfølgelig blive lavet en bedre kravspecifikation til det.

Syntes selv det er en stor mulighed, for ikke så erfarne programmører til at få en lille reference. Og hvis resultatet og samarbejdet er godt, så venter der masser af andre opgaver.

Ser frem til at høre fra jer :-)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. november 2008 - 22:12 #1
jeg lavede noget lignende, men bare hvor det var mange forskellige sider med sportsgrene, så var lidt mere kompliceret end det du vil have lavet. Og det gav ca 1500
Avatar billede kongfjong Nybegynder
27. november 2008 - 22:13 #2
Hej giv mig et "kald" på martin @ spicyweb . dk, så finder vi en fornuftig pris :)
Avatar billede dingpro Nybegynder
27. november 2008 - 22:17 #3
Vis du skal have en Php Domain.
Så kan du bruge www.Dandomain.dk www.one.com eller www.webdomain.dk
Vis nogle af dem som du ikke vil bruge så skriv tilbage er her for at hjælpe.
Vis spørsmål så skriv tilbage.
DingPro