Avatar billede heg Nybegynder
29. november 2008 - 15:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

linksys wrt110

Jeg har lige købt denne router. Ved installationen fik jeg meddelelse om at den fejlede. Hvad fejlen består i oplyses ikke.
Den fungerer imidlertid udmærket (netværket kører fint på alle vores pc'ere). Har søgt hjælp på linksys' hjemmeside, men hjælpen er på engelsk, og jeg er ikke kyndig i routere.

Jeg vil gerne kryptere/lukke netværket udadtil, men jeg aner ikke hvordan dette skal foretages.

Nogen der kan hjælpe.
Avatar billede ierikk Nybegynder
29. november 2008 - 16:00 #1
Avatar billede heg Nybegynder
25. marts 2009 - 13:11 #2
Lukker, da jeg har oprettet spm. igen.