Avatar billede yoohan Nybegynder
01. december 2008 - 19:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af Netopia modem/router (TDC) med eget udstyr

Hej alle

Har netop talt med TDC omkring udskiftning af den tilsendte Netopia 3347-02 modem/router (Bredbånd erhverv) med andet udstyr.

Det skulle være muligt, idet jeg har en DHCP tildelt ip-adresse, så ifølge medarbejderen skulle jeg bare kunne lægge Netopia til side, og tilslutte andet modem (jeg har en netgear trådløs router WNDR3300 jeg kan koble på denne).

Er der noget jeg skal tage højde for inden jeg anskaffer mig et modem, og hvilket modem kan evt. anbefales?

VH Jan J.
Avatar billede yoohan Nybegynder
02. december 2008 - 20:52 #1
Er det et helt umuligt spørgsmål, eller kender ingen bare svaret??
Avatar billede yoohan Nybegynder
05. januar 2009 - 20:41 #2
Ingen svar overhovedet, er spørgsmål ikke forstået??
Avatar billede yoohan Nybegynder
08. januar 2011 - 10:02 #3
Lukker
Avatar billede zyflex Nybegynder
12. januar 2011 - 23:53 #4
Ved ikke om du har fundet dig en løsning, men du skal være opmærksom på at hvis du har fået netopia routeren med andet en en surf del, så kan du ikke tilslutte et andet modem. Har du den helt uden mpls osv, kan du blot tilslutte fx. et SpeedStream4100 modem og sætte den trådløse router til den.